Friday, January 30, 2009

the end of season 1......wait 4 the sequel...

Hari ni genap 7 cerita aku karang dalam blog aku. Nape aku x wat citer 7 orang kerdil aje hah? Kan senang. Sebenarnya aku banyak story yang nak aku publish kan dalam blog aku nie tapi apekan daya Pm Kamel cume nak 7 je kan..alright......so,aku letak 7 la. Not more and not least. Citer terakhir aku? Emmmm.......let me think..Hah! Tadikan aku gi Tanjung Emas. Hush...ramai orang kat sana. Sesak giler! Ingatkan ada funfair atau pasar malam tapi jangkaanku meleset. Orang sikit punye ramai sebab ada pertunjukkan kereta drift kat situ. Suasana bingit seh. Enjin kereta kedengaran sana sini. Aku mula excited. Ingatkan Tenku Djan datang tapi habuk pun x ada. Entah sape ntah yang wat drift tu. Kereta yang diorang pakai pun x masyukla. Kereta buruk semua. Cuma enjin je yang diorang bikin. Cuma 1 kereta je yang betul-betul nampak drift. Merah hitam. Cun habis kereta tu. Tapi aku x singgah lama. Ramai sangat orang kat situ. Rimas aku. Dalam 15 minit lepas tu aku cau.

1 comment:

  1. kalau nk drift pakai kete cantek bankrup la..len la tenku dzan..

    ReplyDelete