Sunday, January 25, 2009

Penatnye hari nie............

Macam-macam keje aku wat ari nie. Awal-awal pagi lagi mak aku dah bagi arahan. Aku dipertanggungjawabkan untuk mencantikkan rumah dan memastikan tak ade sekati habuk pun kat rumah aku. Nak tahu nape aku kena bersihkan rumah ari nie?? Sebab sedare mare aku nak datang. Hari Senin nie kitorang akan adakan perjumpaan keluarga. That's whyla aku kena keje lebih ari nie. Memangla kalau nak diikutkan ari Senin tu lama lagi tapi mak aku ni jenis orang yang x suka tangguh keje. x suke wat keje last minit. Petang karang pak cik yang duk Jb tu sampailah. X tahulah macam mane keadaan pak cik aku tu sekarang. Dengar kata dia masih sakit. Hari tu pergi hospital doktor cakap pak cik aku tu kena virus. x tahulah plak virus ape. Lepas tu pergi plak Melaka. Pak cik aku pergi berubat. Dapatla dikeluarkan 2 biji batu karang dari badan pak cik aku. Ni plak kata kaki pak cik aku bengkak plak. Maybe buah pinggang dia dah membengkak. Risau plak aku. Pak cik aku tu memang baik sangat dengan aku. Dialah yang selalu ambil berat tentang penyakit yang aku hadapi sekarang nie. Dia yang bersusah payah membantu keluarga aku selama nie. Aku panggil dia Uncle Mid. Pak cik yang paling aku sayang.

No comments:

Post a Comment