Tuesday, January 27, 2009

Ngantuk....ngantuk...

Pagi yang mengantukkan buatku hari nie. Aduh, tulang belakang aku pun sakit nie! Gara-gara aktif sangat la nie semalam. Lenguhnya tulang aku. Ape aku nak wat nie?? kalau aku bagitahu mak aku mesti mak aku suruh makan ubat. x maula makan ubat. Asyik makan ubat je. Banyak sangat ubat yang doktor bagi sampai termuntah-muntah aku nak makan. 26 Feb nie aku kena gi hospital. Ade appointment dengan doktor. Amik ubat sekali. Aku tengah terfikir nie macam mane aku nak balik sedangkan 26 Feb tu hari khamis. Aku ade kelas kul 8 dengan Pm Kamel and kul 4 dengan En. Zainal Lode. Appointment aku kul 11.30 pg. Entah macam manela. Mungkin aku terpakse mintak tolong abuji aku. Abuji tu maknenya ayahkula. Mintak tolong ayah aku tipon pihak hospital and tunda tarikh appointment tu ke tarikh yang lain. Tolong ea abuji......

No comments:

Post a Comment