Monday, January 26, 2009

What A New Day...

Pejam celik, pejam celik dah ari Isnin. Cepatnye masa berlalu. Hari nie Tahun Baru Cine kan? Tahun nie tahun lembu..mbuuuuuuuuu..........hehe. Ari nie aku terpakse layari blog nie pagi sikit sebab lepas nie maybe aku dah busy tolong mak wat keje rumah. Ari nie semua sedara aku akan datang. Malam nie lagilah busy. Entah-entah malam ni x dapat nak mesej atau call si dia. Niat aku nak study sales management pun tergendala. Semalam baru study 1 page. naik cuti, ari selasa tu ade kuiz chapter 2. Mudah-mudahan aku dapat wat. Walaupun itu hanya kuiz tapi aku x bley wat cincai je. Contribute markah final tu. Cakap pasal kuiz..teringat aku ari khamis ari tu. Nyaris-nyaris Pm Kamel nk wat kuiz untuk internet marketing. Menggelabah aku. Sejuk 1 badan. X bagitahu awal-awal tiba-tiba kata ade kuiz. Baru study sikit. X banyak baca pun. Nota pun baru wat sikit. Pm Kamel, saya ade 1 permintaan nie...hehe. Boleh x di lain hari kalau encik nak wat kuiz..please inform kitorang dulu. Bley x? hehe...encik wat suprise macam nie....gugur jantung kitorang.....hehehe.

No comments:

Post a Comment