Saturday, February 21, 2009

dunia prodigy....eps 11 ( sape guest??)

Hah! ni lagi 1 episod menzahirkan rasa x puas hati aku pada seorang penyamar ni yang x masal2 masuk blog aku and tulis kat shout box aku yang aku bodek pm. Panas aku. Datang x dijemput tiba2 tulis macam tu. X tahu malu langsung guest tu!!!!! Aku rasa sekarang dah tersumbat mulut dia dengan kata-kata yang aku balas kat dia tadi. 5 mesej aku tibai dia tadi.Oleh kerana aku puji tindakan pm Kamel mengatasi masalah meniru nie...dia suka2 cakap aku nak bodek pm. Ni nak cakap sikitla kan....hanya kebetulan cerita aku sama dengan cerita budak yang jumpa pm Kamel. Dia mengadu kat parents dia yang dia x puas hati dengan budak2 meniru nie. Aku pun sama. Sejak sem 3 lagi budak2 nie dah mula meniru. dan dari sem 3 jugalah aku sentiasa mengadu kat family aku yang aku down dengan budak2 yang meniru nie. Sedangkan budak tu baru jumpa pm Kamel beberapa hari lepas. Kebetulan jangan dijadikan 1 tuduhan. Ye pm Kamel memang kenal aku tapi kitorang x pernah berbual2. Aku x berani lagi nak bercakap dengan dia. Hanya sekadar mengutum senyuman bila terserempak. That's it!! Aku berani bersumpah dengan nama ALLAH bukan aku yang jumpa pm Kamel ari tu. Pada yang menuduh tu.......ALLAH mendengar tuduhan anda dan x mustahil ia akan berbalik pada anda semula. Tapi aku pasti budak yang guna nama samaran 'guest' itu adalah dari kalangan budak2 yang meniru tu. Ei guest, lu salah pilih orang la beb!!!!

No comments:

Post a Comment