Thursday, February 26, 2009

dunia prodigy...eps 13 (kena rush!!)

Hari nie tepat je kul 10 pg...lepas kelas IM aku terpaksa rushing balik muo. Ada appoinment dengan doktor kat hospital muo. Manala x kena rushing appoinment aku kul 11.30 sedangkan kelas habis kul 10 pg. Fuh.......................terasa Max Biagi yang antar aku balik ari nie.Wawa. Aku sampai muo kul 11.40 pg. Selamat...appoinment kul 11.30 boleh diterima lagi. Kalo x balik sia-sialah aku. Well I don't mind. Redah aje!!! Aku ade brite baik nie. Doktor cakap aku makin sembuh. Sakit aku pun dah banyak gak kurangnye. Alhamdulillah....seronok nie. Dah setahun setengah aku hadapi sakit nie..........so,it is a really good news for me. Hakuna matata....hehe..aku pun dah bosan asyik nak makan ubat jek. Aku selalu terfikir nape ubat orang dewasa x sama dengan kanak2. apela salahnye kalo ubat orang dewasa pun ade yg warne pink,kuning,merah,biru dan yang paling penting dalam bentuk cecair. Janganlah bagi pil. Tersekat anak tekak tu.....uhuk..uhuk

1 comment:

  1. Alhamdulillah... lega rids dgr sakit leeya ni dah bertambah baik... Syukur pada ALLAH...

    Pas ni rajin2 makan ubat ea leeya... :)

    ReplyDelete