
1. pemalas
2. x serius dalam kerja
3. x mesra pelanggan sebab bila pelanggan datang x pernah sambut mereka dengan senyuman dan layanan mesra.
4. servis lambat. Lebih pentingkn kuaci daripada pelanggan.
5. pengotor sebab makan kuaci kat tong sampah.
Dah beberapa kali jugak la aku singgah isi minyak kat situ...dan beberapa kali tulah kedatangan ku malah pelanggan -pelanggan dilayan seperti nk x nak. Kitorang pelanggan .....x ade pelanggan macam mana business korang nak sustain. Aku tengok stesen minyak Petronas yang lain bagus je, bersih n cantik. Nape x ikut branch yang lain tu? Kalo x retain customer dari sekarang so macam mana nak gain future profit?.....plez take note
Majikan @ pengurus petronas tu patut pantau pekerja dia.. imej pekerja yg buruk boleh jejaskan prestasi petronas...
ReplyDeletebetul2...
ReplyDeleteapalah diaorang...
keje buat cara keje...
"budi bahasa budaya kita"
x rugi pun.